Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Fylledubbel

Den festglada nattpubliken är en viktig målgrupp för McDonald’s, då det är många som trillar förbi för en bit mat innan de trillar hem. I den här annonsen lyfte vi fram ett speciellt 2-för-1-erbjudande riktat mot alla som kanske tagit ett glas för mycket. Du fick 2 Big Macs till priset av 1 under nattimmarna. Annonsen satt i tidningen på fredagen och erbjudandet gällde under en kampanjhelg.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Lisa Karlsson
  • Copywriter
    Daniel Vaccino
  • Originalare
    Mathias Mattsson
  • Produktionsledare
    Lina Tuikka
  • Projektledare
    Johan Thunmarker
  • Retusch
    Christian Björnerhag