Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

HAUTE KOSMETIK

Bidragsbeskrivning:
Idén att lansera världens mest exklusiva makeup-tjänst syftade till att positionera NK som landets främsta destination inom skönhet. Bara några få anställda certifierades att utföra tjänsten. Haute Kosmetik ingår nu i NK:s ordinarie serviceutbud. Priserna börjar på 5000 kr per kreation och tar uppemot 10 timmar att utföra. Kampanjen bestod av varuhusevent (lanseringen), 5-serie i tunnelbanan, annonser i dagspress, filmer i digitala medier, varuhusmaterial med mera.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Johan Wilde, Evelina Nevréus
  • Copywriter
    Rebecka Osvald
  • Formgivare
    Beatrice Sztanska, Jessica Carenfelt
  • Produktionsledare
    Elisabeth Philipson
  • Creative Director
    Petter Ödeen
  • Fotograf
    Benjamin Vnuk
  • Make-up & Hår
    LinkDetails
  • Make-up
    Ignacio Alonso
  • Hår
    Linda Shalabi
  • Fotoproducent
    Helena Modin, Eugenia Hildestrand
  • Mediabyrå
    Scream
  • Uppdragsgivare
    Karin Svensson, Maja Halling