Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > Här hittar du alla guldäggsvinnare 2025 > 
 
    
    
    
        
        
            
                
                    Kom för att komma
                    - Kategori: Aktivering
  - År: 2018
  - Valör: Diplom
  - Uppdragsgivare: Folkoperan
  - Byrå: Ingo
 
                 
                Arbetsgrupp
- INGO
 - ECD
Björn Ståhl - Creative Director
Josefin Richards - AD
Max Hultberg - Head of Art
Kerstin Engberg - Planner
Sara Ekholm - Account Director
Stina Jansdotter Öberg - Account Manager
Mia Melani - Final art
Maria Dubeck - Digital Account Director
Henrik Österman - Digital Creative Developer
Stefan Kindgren - Bungard Film, Production company
Georg Bungard - Folkoperan
 - Head of Communications
Susanne Reuszner - Communication Manager
Frida Edoff