Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Länge leve fåfängan!

Bidragsbeskrivning:
Människan har nog aldrig varit mer fåfäng än hon är idag. Men fåfängan är inte bara samtidens mest aktiva dödssynd, det är även en av de starkaste drivkrafterna till att köpa nya, fina glasögon. I det mötet hittade vi höstens kampanj för Synsam.

Arbetsgrupp

  • Creative Director
    Kalle Widgren
  • Art Director
    Alexander Fredlund
  • Copywriter
    Johannes Ivarsson
  • Projektledare
    Robert Schelin
  • Produktionsledare
    Sofia Orrheim
  • Formgivare
    Ingrid Wallmark Hjerpe

  • Marknadsdirektör
    Peter Herte
  • Marknadskoordinator
    Helena Gregory
  • Merchandiser
    Hélène Sommerfelt
  • Produktionsbolag
    B-Reel
  • Regissör
    Anders Hallberg, Olof Lindh
  • Producent
    Magnus Theorin, Tobias Bergenwall, Rima Kassar
  • Fotograf
    Aril Wretblad
  • Klippare
    Robin Siwe
  • Kompositör
    Max Kiusalaas

  • Fotograf
    Erik Nordlund
  • Executive Producer
    Rikard Åström