Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Lidl – “Bygg din egen annons”

Lidls reklamkoncept handlar om att förklara hur vi kan hålla så låga priser utan att försaka kvaliteten. I denna Ipad-annons gör vi det genom att låta kunderna själva sätta ihop annonsen och våra erbjudanden. Som tack får de en rabattkupong som kan lösas in på närmaste Lidl.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Agneta Wåhlin, Andreas Mandahus
  • Creative Director
    Björn Ståhl
  • Kundansvarig
    Frederik Marmbrandt
  • Produktionsledare
    Karin Wendt
  • Projektledare
    Douglas Sandor
  • Webbproducent
    Daniel Rytz