Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

McMedeltiden

Bidragsbeskrivning: Under Medeltidsveckan i Visby gör besökarna sitt bästa för att på alla sätt leva som på medeltiden. När McDonald’s skulle göra en kampanj under Medeltidsveckan valde man därför att berätta om sin mat på det sätt man skulle gjort för en medeltida människa.

Arbetsgrupp

  • Copywriter
    Olle Langseth
  • Art Director
    Tove Langseth
  • Art Director
    Fredrik Simonsson
  • Projektledare
    Hanna Anesäter
  • Produktionsledare
    Johan Ansterus
  • Produktionsledare
    Johan Bylund
  • Grafisk formgivare
    Tor Westerlund
  • Franchistagare
    Magnus Larsson
  • Projekledare
    Agnieszka Eriksson