Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Miljonär direkt på skrapet

Det som är speciellt med Triss är att man, bara genom att skrapa, kan vinna mycket pengar på bara ett ögonblick: plötsligt händer det.

Plötsligt händer det har också varit pay off för Triss under många år.

Med vårt nya manér för utomhus och print är förhoppningen att både förvalta det arv av bra reklam som tidigare skapats för Triss och samtidigt komma tillbaka till det Triss egentligen handlar om: de pengar man faktiskt kan vinna genom att skrapa.

I alla enheter skrapar vi fram en annan innebörd i en mening, och visar på så sätt i praktiken hur ett enkelt skrap kan förändra allt. Plötsligt händer det.

Arbetsgrupp

  • AD-assistent
    Axel Lokrantz Månson
  • Art Director
    Alexander Elers, Daniel Hallberg
  • Copywriter
    Linda Elers
  • Creative Director
    Frank Hollingworth
  • Formgivare
    Olof Rogbrant
  • Kundansvarig
    Sunit Mehrotra
  • Produktionsledare
    Åsa Slättegård
  • Projektledare
    Mirja Kais
  • Web Director
    Thomas Larsson
  • Övrigt
    Ulrika Höjgård – digital projektledare