Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Pris-tourettes

Åhléns är Sveriges största varuhus. Där hittar du ”allt du behöver och lite till”. Med detta menar vi att Åhléns har allt som konkurrenterna har (t.ex. böcker) men de har även helt andra produkter som deras konkurrenter inte har (t.ex. tofflor). Detta är något som alltid dramatiseras genom konceptet “Tusen Möjligheter”.

Den här spotten gick i ”Lugna favoriter” under november/december. Målgruppen är kvinnor i åldern 25-35. I spotten visar vi på Åhléns imponerande produktbredd. Leif GW Persson läser ett stycke ur sin bok ”Den som dödar draken” och speakern bryter in och berättar priset på diverse produkter som läses upp. Speakern lider av pris-tourettes, stackarn.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Josephine Wallin, Alexander Elers
  • Copywriter
    Tove Eriksen Hillblom, Hedvig Hagwall Bruckner, Niclas Carlsson, Pontus Ekström
  • Creative Director
    Frank Hollingworth
  • Kundansvarig
    Sunit Mehrotra
  • Planner
    Per Wilson, Anna Nordell
  • Produktionsledare
    Catharina Erlandsson
  • Projektledare
    Lina Söderqvist