Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Resan mot ett bättre SJ

SJ har funnits i 150 år och har ständigt drivit utvecklingen som Sveriges bästa transportmedel. Man har alltid legat i framkant och förbättrat sig efter sin tid och på efterfrågan av sina resenärer. Filmen visar SJs utveckling från 1800-talet fram till idag. Det SJ vill visa med sin kampanj är ett 150 årigt bevis på att man alltid har arbetat för att bli det bästa transportmedlet men att man också vill lova att man i framtiden bara kommer bli bättre och bättre. Helt enkelt att Resan mot ett bättre SJ har bara börjat.

Arbetsgrupp

  • 3D
    Arvid Björn, Johannes Carlsten
  • Art Director
    Josephine Wallin
  • Copywriter
    Niclas Carlsson
  • Creative Director
    Frank Hollingworth
  • Kundansvarig
    Sunit Mehrotra
  • Ljud
    Martin Dahl
  • Planner
    Per Wilson, Anna Nordell, Lia Forslund
  • Postproduktion
    STOPP
  • Producent
    Anna Bergström
  • Produktionsledare
    Johan Svensson, Lena Ivarsson
  • Projektledare
    Lina Söderqvist
  • Regissör
    Jesper Kouthoofd
  • Uppdragsgivare
    Maria Ling, Maria Höglund