Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Tele2 End-Up

Att gå från idé till färdigt företag är en lång och riskabel väg. Men tänk om man kunde ta bort den kritiska startsträckan och börja med slutet istället? Just därför startade Tele2 världens första End-Up. Som en start-up, fast tvärtom. Allting var klart. Det enda som saknades var det andra företag brukar börja med: själva affärsidén. Kampanjens mål var dels att hitta en person med en affärsidé som skulle få ta över hela företaget, men också att visa hur du som företagare kan optimera ditt eget företag. Detta resulterade i en integrerad kampanj innehållande reklamfilmer, printannonser, en kampanjhemsida och ett fullt utrustat företag.

Arbetsgrupp

  • Director Communication & Marketing, Tele2 Sverige
    Åse Holmberg
  • tf Head of Brand Business, Tele2 Sverige
    Pia Hjelt
  • Brand Manager Business, Tele2 Sverige
    Martin Sahlgren
  • Project Manager, Tele2 Sverige
    Anna Drysén
  • Project Manager, Tele2 Sverige
    Elina Soreby
  • Head of Communication, Tele2 Sverige
    Malin Selander
  • Head of Insight & Media, Tele2 Sverige
    Martina Göransson
  • Creative Director, Åkestam Holst NoA
    Magnus Jakobsson
  • Business Director, Åkestam Holst NoA
    Jenny Kaiser
  • Art Director, Åkestam Holst NoA
    Linus Bronge
  • Art Director, Åkestam Holst NoA
    Oskar Pernefeldt
  • Copywriter, Åkestam Holst NoA
    Daniel Vaccino
  • Produktionsledare, Åkestam Holst NoA
    Jesper Månsson
  • Planner, Åkestam Holst NoA
    Karl Andersson
  • PR-strateg, Åkestam Holst NoA
    Ida Persson
  • Web Copy, Åkestam Holst NoA
    Claudia Cavalli
  • Key Account Manager, Prime
    Leif Geiger
  • Projektledare, Prime
    Jennie Körnung
  • Account Director, Mediacom
    Linda Felicetti
  • Connection Planner Digital, Mediacom
    Axel Lindström
  • Research, United Minds
    United Minds
  • Content, Bonnier News Brand Studio
    Bonnier News Brand Studio
  • Inredningsdesign, Note Design Studio
    Note Design Studio
  • Digital produktion, North Kingdom NoA
    North Kingdom NoA
  • Byråproducent, Always Frank
    Peter Sarhammar
  • Byråproducent, Always Frank
    Mattias Coldén