Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

The Original Brushes of Edvard Munch

Motivering:
Årets guldäggsvinnare i digitalt skapar en länk mellan analogt och digitalt, historia och framtid. Kampanjen tar upp kreativitetens palett av möjligheter, och visar hur teknisk innovation kan hjälpa oss att måla med nya penseldrag.

Arbetsgrupp

  • Client Service Director
    Andreas Morne
  • Creative
    Pontus Widell
  • Creative
    Anders Hellström
  • Creative Director
    Oskar Hellqvist
  • Account Director
    Niklas Crona
  • Adobe, SMB Marketing Manager
    Anna Rose
  • Freelance, Photoshop Brush Expert
    Kyle T. Webster
  • Swim Club
  • Regissör
    Fredrik Hvass
  • Producent
    Erik Gustafsson