Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

The Out of Home Project

Motivering:
“ClearCannel har sitt nät av digitala utomhustavlor. Vissa gillar dom, andra hatar dom.
Bara en plattform för köpta reklambudskap i stadsbilden tycker vissa.
Men det kan ju vara mer än så.
Om man istället ser utanför ramen för vad dom här tavlorna kan vara,
använder tekniken som finns i tavlorna tillsammans med tillgänglig information runt
om så får man ett helt nytt användningsområde. Och en hjälp precis när det behövs.
Bra för alla och ett ypperligt sätt att på ett relevant sätt vidga definitionen av vad tavlorna kan vara.”

Arbetsgrupp

  • Kundansvarig och PR-strateg, Prime Weber Shandwick
    Hannes Kerstell
  • Projektledare, Prime Weber Shandwick
    Jennie Körnung
  • CD, Prime Weber Shandwick
    Hanna Belander
  • AD, Prime Weber Shandwick
    Felix Holfve
  • AD, Prime Weber Shandwick
    Robin Wiman
  • Senior mediespecialist, Prime Weber Shandwick
    Daniel Wahlström
  • PR- och kommunikationschef, Clear Channel
    David Klagsbrun
  • Nordeuropachef, Clear Channel
    Ola Klingenborg
  • Executive Producer, Bannerboy
    Charlotte Lindqvist
  • Creative Developer, Bannerboy
    Alexander Falkhammar