Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Tjoget Above the Clouds

Motivering:
Guldägg till Tjoget för några av de mest innehållsrika etiketterna någonsin;
Nitton moln, tre flygplan, en båt och ett ufo. Sjutton hus, ett torn och två fågelholkar. Arton kvinnor (som alla heter Mary), två stjärnor, en regnbåge och mycket mera. När du sitter på ett flygplan har du all tid i världen att studera en förpacknings design. Fyndigt, kongenialt och ovanligt relevant.

Arbetsgrupp

  • Design Director/Illustratör, Open Studio
    Peter Herrmann
  • Produktionsledare, Open Studio
    Olivia Sunesson
  • Designer, Open Studio
    Louise Lo Tuvesson
  • Product Manager Food & Beverage Product & Customer Insights, SAS
    Anna Haxne
  • Head of Concept & Services, SAS
    Linnea Malmberg
  • Head of Onboard Product & Services, SAS
    Gustaf Öholm
  • Ägare/Grundare, Tjoget
    Joel Söderbäck
  • Ägare/Grundare, Tjoget
    Andreas Bergman