Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Var Smak Har Sin Tid

Motivering:
En film som med ett fantastiskt hantverk, en oerhörd träffsäker copy och en kaxighet som inte tillåts någon annan än Oatly går ”Vår smak har sin tid” rakt in i hjärtat.
Att låta Kjell Bergqvist bli en symbol för en hel motsträvig generation och sedan avslöja honom som en trojansk häst är inget mindre än genialt.
När kommunikation är som bäst, förmågan att långt utanför en film, engagera och skapa debatt – i ett helt land.

Arbetsgrupp

  • Creative Director, Oatly Department Of Mind Control
    Martin Ringqvist
  • Design Director, Oatly Department Of Mind Control
    Lars Elfman
  • Copywriter, Oatly Department Of Mind Control
    Ida Backman
  • Art Director, Oatly Department Of Mind Control
    Björn Lindén
  • Project Manager, Oatly Department Of Mind Control
    Amanda Lindblom
  • Production Manager, Oatly Department Of Mind Control
    Fanny Ericsson
  • Director & Editor, B-Reel Films
    Torbjörn Martin
  • Agency Producer, Blidner Production
    Alexander Blidner
  • Producer, B-Reel Films
    Kalle Wettre
  • Telecine Operator
    Sabina Törnberg
  • Director of Photography
    Fredrik Wenzel
  • Film Production
    B-Reel Films