Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

Bind bullpriset

2022 bjöd på högre energipriser, bergochdalbana på börsen och en svagare krona. Det har blivit dyrare att leva och snittpriset på en kanelbulle har gått upp 16 procent jämför med förra året. Som svar på den ekonomiskt pressade situationen gav Pressbyrån kunderna möjligheten att binda bullpriset. Kampanjen lanserades nationellt och den som ville kunde besöka någon av Pressbyråns 300 butiker i landet och binda bullpriset i upp till ett år.

Arbetsgrupp

  • Creative Director
    Joakim Khoury, Åkestam Holst NoA
  • Kreatör
    Tiago Pincho, Åkestam Holst NoA
  • Kreatör
    Joakim Estemar, Åkestam Holst NoA
  • Kreatör
    Erik Nordenankar, Åkestam Holst NoA
  • Projektledare
    Lisa Voltaire, Åkestam Holst NoA
  • Produktionsledare
    John Müllersdorf, Åkestam Holst NoA
  • Strateg
    Patrik Lundberg, Åkestam Holst NoA
  • Brand Manager
    Adrienne Heurlin, Pressbyrån/Reitan Convenience
  • CMO & CCO
    Lennart Schultz, Pressbyrån/Reitan Convenience
  • Content Manager
    Gabriella Matheny, Pressbyrån/Reitan Convenience
  • Motion Design
    Ludwig Hahn, BKRY NoA
  • Producent
    Fredrik Johansson, BKRY NoA
  • Final Art
    Marie Wanberg, BKRY NoA
  • Mediabyrå
    Carat