Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Bolånekampanj – Livet är krångligt
ICA Banken har sedan 2018 arbetat med konceptet Livet är krångligt. För att förtydliga att det därför behövs en enklare bank. För att göra våra lite komplexa liv tydligare att se och även göra det mindre generiskt, går filmkonceptet tillbaka i historien och visar hur krånglig vår samtid hade tett sig på den tiden. Förut har filmer innehållit bland annat vikingar med pollenallergi och en prinsessa som fick dubbelbottnade emojis med brevduva. De nya filmerna som ska lansera bolån fokuserar på vår vardag och vårt sätt att leva och bo.
Arbetsgrupp
- Marknad- och kommunikationschef
Pia Widell Cordén, ICA Banken - Ansvarig Extern Kommunikation
Henrik Agnehall, ICA Banken - Projektledare Marknad
Caroline Matthiessen, ICA Banken - Art Director
Lisa Granberg-Gille, TBWA Stockholm - Copywriter
Kalle Håkanson, TBWA Stockholm - Creative Director
Alexander Fredlund, TBWA Stockholm - Projektledare
Per Olholt, TBWA Stockholm - Grafisk formgivare
Ingrid Wallmark-Hjerpe, TBWA Stockholm - Grafisk formgivare
Joel Wennström, TBWA Stockholm - Produktioinsledare
Pernille Nylén Janze, TBWA Stockholm - Regissör
Jesper Ganslandt, Giant & Toys - Exekutiv producent
Christian Rehnfors, Giant & Toys - Producent
Konrad Patocs, Giant & Toys - DoP
Sophia Olsson, Giant & Toys - Editor
Markus Kryler, Giant & Toys - Colorist
Nicke Cantarelli, Giant & Toys - Sound
Calle Wachtmeister, Ambiens, Giant & Toys - Online
Hampus Lindén, Giant & Toys