Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 > Vinnare Guldägget 2024 >

If hjälper mycket.

När saker går snett (som dom ju gör ibland), finns det mycket som hjälper lite. Typ lim, tejp, kylspray, ett sånt där doftljus mot mögel i badrummet, eller att ta ett djupt andetag och räkna till tio. If däremot, hjälper mycket. Genom att konsekvent jämföra lite hjälp mot mycket hjälp, har If tagit beslag på en viktig association och hittat en egen röst i försäkringsreklamsbruset.

Arbetsgrupp

  • Creative Director
    Daniel Vaccino, Åkestam Holst NoA
  • Art Director
    Lisa Vaccino, Åkestam Holst NoA
  • Art Director
    Erik Nordenankar, Åkestam Holst NoA
  • Copywriter
    Joakim Estemar, Åkestam Holst NoA
  • Strateg
    Patrik Lundberg, Åkestam Holst NoA
  • Strateg
    Harald Larsson, Åkestam Holst NoA
  • Byråproducent
    Petur Mogensen, Åkestam Holst NoA
  • Projektledare
    Jesper Ander, Åkestam Holst NoA
  • Produktionsledare
    John Müllersdorf, Åkestam Holst NoA
  • Stillbildsfotograf
    Daniel von Malmborg, Åkestam Holst NoA
  • Designer
    Isabel Englund, Åkestam Holst NoA
  • Designer
    Jens Broman, Åkestam Holst NoA
  • Head of Brand advertising
    Marjam Malmberg, If
  • Nordic Head of Media and Insights
    Kira Engelholm, If
  • Brand advertising Production Manager
    Sofia Larsson, If
  • Head of Brand Marketing and Communications
    Sumit Malhotra, If
  • Designbyrå
    Bold Scandinavia NoA
  • Mediabyrå
    Carat