Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Landslagets väg i fotbolls-VM såg tuff ut. Ungefär lika tuff som tränaren Janne Anderssons väg till jobbet. Varje morgon promenerar han nämligen de 12 kilometrarna mellan hemmet och Friends Arena. I sann ”Den som vet mest vinner mest” – anda gav vi hela svenska folket chansen att dela med sig av sina fotbollskunskaper inför VM. På en hemsida kunde alla fotbollsfans enkelt ge Janne sina tips som sedan visades på ett antal digitala utomhustavlor längs hans väg till jobbet. Vi använde oss av både fasta ytor där vi köpte exponering på de tider Janne promenerade förbi, samt extra skyltar som vi själva satte upp på mer oväntade ställen längs vägen, t ex på en båt.
Arbetsgrupp
- Executive Creative Director, Perfect Fools
Klas Lusth - Client Lead, Perfect Fools
Petter Träff - Producer, Perfect Fools
Michael Davinder - Copywriter, Perfect Fools
Daniel Blomberg - Art Director, Perfect Fools
Carl Larsson - Designer, Perfect Fools
Mirjam Krook - PR Manager, Perfect Fools
Julia Robertson - Designer, Perfect Fools
Mattias Mattisson - Developer, Perfect Fools
Stefan Lagergren - Designer, Perfect Fools
Marc Scherlin - PR-manager, Perfect Fools
Julia Robertson - Kommunikationsansvarig Oddset, Svenska Spel
Eva Evesjö - Samarbetspartner
SvFF