Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr > Reklamköpare, hör upp! Ansök om din Inspirator 200cr >
Julkampanj – Dina pengar är värda mer än du tror
Efter pandemin är läget för de utsatta barnen det sämsta sedan andra världskriget.
I förhoppningen om att få några att köpa julklappar även till barnen i jul försöker UNICEF ge oss alla lite perspektiv. Det genom att under konsumtionens största högtid, ersätta kronan med en annan valuta. Som visar på pengars egentliga värde. Det fantastiska som pengarna hade kunnat utföra om de hade använts i UNICEFs gåvoshop istället.
Arbetsgrupp
- Generalsekreterare
Pernilla Baralt, UNICEF Sverige - CMO
Anna Wemming, UNICEF Sverige - Projektledare
Eva Kellerman, UNICEF Sverige - Projektledare
Ida Hammar, UNICEF Sverige - Art Director
Alexander Fredlund, TBWA Stockholm - Copywriter
Kalle Håkanson, TBWA Stockholm - Grafisk formgivare
Fanny von Pongrácz, TBWA Stockholm - Produktionsledare
Pernille Nylén Janze, TBWA Stockholm - Regissör
Simon Kaijser, Social Club - Exekutiv producent
Henrik Lagercrantz, Social Club - Producent
Elin Jonsson, Social Club - DoP
Henrik Stenberg, Social Club - Editor
Björn Clausen, The Line - Colorist
Rickard Ahlbäck, The Line - Online
Anders Bergén, The Line - Sound
Olle Ljungman, The Line