Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Prova vår nya kniv

BAKGRUND
Tamahagane är ett relativt nytt knivmärke på den svenska marknaden. J.A. Sundqvist marknadsför och säljer märket i Sverige. Under sommaren lanserade Tamahagane en ny knivmodell – Kyoto. Kniven ingår
i en serie om 17 knivar. Nu ville man få ut budskapet till Sveriges bästa kockar. Och samtidigt knyta värdefulla kontakter för framtiden.

LÖSNING
Tamahaganes Kyoto-kniv är mycket vass. Så vass att kniven ”råkade” sprätta upp kuvertet och försvinna i postgången. Alla mottagare som hörde av sig fick naturligtvis en egen kniv.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Rosita Johnson
  • Copywriter
    Niclas Hallgren
  • Creative Director
    Olle Nordell, Håkan Larsson
  • Produktionsledare
    Lisa Wadell
  • Projektledare
    Anders Wallin