Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

The Sound of Football

Pepsi Refresh är ett projekt som stödjer idéer som bidrar till en bättre värld. Vi skapade “The Sound of Football” för att ge synskadade en bättre fotbollsupplevelse genom att se med ljud. Som ett första test, arrangerade vi en fotbollsmatch där ingen kunde se mellan en grupp synskadade spelare och ett lag bestående av före detta professionella fotbollsspelare.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Björn Kusa
  • Copywriter
    Patrick Dry
  • Creative Director
    Martin Cedergren
  • Kundansvarig
    Kjell Månsson
  • Projektledare
    Thomas Gibson
  • Webbproducent
    Alex Picha