Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Till förmån för Stockholms jullösa

Till förmån för Stockholms jullösa
Många hemlösa står ofrivilligt utanför julen. I årets julkampanj lyfte Stockholms Stadsmission fram stadens hemlösa under ett annat namn: Stockholms jullösa.
I en serie stortavlor skildras kontrasten mellan att vara inne i gemenskapen och att stå utanför.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Mattias Dahlqvist
  • Copywriter
    Richard Hallberg, Hampus Mattsson
  • Creative Director
    Petter Ödeen
  • Formgivare
    Jessica Carenfelt
  • Fotograf
    Bisse Bengtsson/Adamsky, Johan Warden/Link Image
  • Originalare
    Jessica Carenfelt
  • Produktionsledare
    Birgitta Bergström
  • Projektledare
    Pernilla Berg
  • Repro
    BT-Repro
  • Retusch
    HAYTOUCH
  • Uppdragsgivare
    Susann Blybäck, Yvonne Borg
  • Övrigt
    Tack alla företag och privatpersoner som gjorde det möjligt!