Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Andra sidan

Många tror att Willys endast har de tråkiga vardagsvarorna. Kampanjens syfte var därför att visa att Willys breda sortiment även rymmer sådant som sätter en smula guldkant på tillvaron.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Ted Mellström
  • Copywriter
    Olle Langseth
  • Creative Director
    Andreas Dahlqvist
  • Fotograf
    Henrik Bonnevier
  • Originalare
    Leif Blondell
  • Produktionsledare
    Lina Svensson
  • Projektledare
    Niclas Melin
  • Retusch
    Johanna Karsten
  • Uppdragsgivare
    Thomas Kusoffsky