Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Anti sleep assist

Bidragsbeskrivning:
Enligt väg- och transportforskningsinstitutet orsakas 1 av 5 bilolyckor på grund av trötthet. Hur kan McDonald’s få bilföraren att förstå att en kopp kaffe kan vara det enskilt effektivaste botemedlet mot trötthet? Genom att lansera kaffe som den senaste innovationen inom alerthet.

Arbetsgrupp

  • Account Director
    Johan Molitor
  • Account Manager
    Fabian Grau
  • Business Director
    Johan Ljungman, Peter Kamstedt
  • Strategic Planner
    Christian Budtz
  • Art Director
    Simon Higby, Leo Dal
  • Grafisk Formgivare
    Johanna Lundblad, Peter Mollberg Fagring, Isa Svärd
  • Copywriter
    David Alledal, Stefan Gustafsson, Stefan Gustafsson
  • Projektledare
    Jeanette Ytterman
  • Retusch
    Christian Björnerhag

  • Kundansvarig
    Johan Ljungman