Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Can Currency

Bidragsbeskrivning: Under sommaren vistas många ungdomar på festivaler och i parker. De här ungdomarna är inte VD-avlönade, utan räknar sina pengar så att det räcker till öl och kanske lite mat. Därför gjorde vi om, på strategiska platser, vanliga utomhusskyltar till vår ”soppåse-skylt”. På dem kunde man dra av påsar för att samla upp burkar för att sedan gå till McDonald’s och byta in dem mot en hamburgare. Bra för magen och för miljön.

Arbetsgrupp

  • Copywriter
    Stefan Gustafsson
  • Art Director
    Simon Higby
  • Produktionsledare
    Johan Ansterus, Johan Bylund

  • Projektledare
    Hanna Anesäter
  • Grafisk formgivare
    Pärmartin Jonsson
  • Retouch Artist
    Christian Björnehag
  • Grafisk formgivare
    Johanna Lundblad
  • Faktor
    Anna Hellenberg
  • Kundansvarig
    Johan Ljungman