Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Fönstershopping

Motivering:

Man ska vara försiktig med att försöka skapa algoritmer för bra kommunikation. Men man kan ändå slå fast att insikter i mänskligt beteende och smart användande av media är två viktiga parametrar. Årets vinnare i kategorin utomhus har båda dessa och mer därtill. Priset går därför till ingen mindre än Svensson i Lammhult.

Arbetsgrupp

  • CD/Copywriter
    Daniel Vaccino
  • Art Director
    Lisa Vaccino
  • Art Director
    Oskar Pernefeldt
  • Art Director
    Linus Bronge
  • Produktionsledare
    Caroline Sjöström
  • Strateg
    Henrik Stampe
  • Original
    Åsa Stjärnquist
  • Visualizer
    Staffan Kjellvestad
  • Marknadschef, Svenssons i Lammhult
    Johan Swedenborg