Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Gör Plats

Bland personer med funktionsnedsättning tillhör en betydligt mindre andel arbetskraften än i befolkningen som helhet. Detta vill Arbetsförmedlingen ändra på genom konceptet Gör Plats. Utomhuskampanjen visar upp starka personligheter med massor att tillföra arbetsmarknaden.

Arbetsgrupp

  • Creative Director, Le Bureau
    Josephine Wallin Ankarstrand
  • copywriter, Le Bureau
    Claes Kjellström
  • produktionsledare, Le Bureau
    Amanda Fog
  • Kundansvarig, Le Bureau
    Gustaf Sehlstedt
  • Originalare, Le Bureau
    Kalle Garmark
  • Kund, Arbetsförmedlingen
    Helena De Verdier
  • kund, Arbetsförmedlingen
    Mattias Eilola
  • kund, Arbetsförmedlingen
    Maria Ahnér
  • produktionsledare, Le Bureau
    Anna Nylander
  • Fotograf, LundLund
    Eric Broms
  • Producent, Colony
    Ulrika Dalin