Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Sveriges Radio, Identitet

Sveriges Radio renodlar och utvecklar sina varumärken, men utan att kasta bort en av Sveriges mest älskade logotyper.
Bara ett Sveriges Radio. Inget SR, inget sr.se osv.
P1, P2, P3 och P4 blir de primära avsändarna för utbudet och Sveriges Radio är garanten.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Pontus Höfvner, Anton Nordstierna, Maria Glansén, Oskar Andersson
  • Creative Director
    Anders Kornestedt
  • Fotograf
    Mattias Ahlm
  • Produktionsledare
    Cecilia Holmström, Linda Almström
  • Projektledare
    Catarina Åkerblom
  • Övrigt
    Sahara Widoff