Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Speedsale

Tidsbegränsade reor i all ära, i denna kampanj tog vi det steget längre. Populärkultur-butiken Papercut ville anordna en traditionell realisation. Då föreslog vi att man skulle göra det genom att endast erbjuda det låga priset i 4 sekunder per produkt/per kund. Och göra det tekniskt omöjligt att göra om/eller gå tillbaka. Priset var “a once in a life time opportunity. 4 real”. Rean går som tåget, i dubbel bemärkelse. För mer information se bifogad casefilm.

Arbetsgrupp

  • Art Director
    Fredrik Simonsson
  • Copywriter
    Magnus Jakobsson
  • Creative Director
    Magnus Jakobsson, Fredrik Simonsson
  • Produktionsledare
    Amanda Lublin
  • Repro
    Eskil Lundberg
  • Webbproducent
    Merwan Maaruf