Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 > Nominerade Guldägget 2024 >

Varannan Havre

Det är inte alltid så enkelt att ändra livsstil, eller invand rutt i matbutiken för den delen. Men om du gör det lite då och då? Typ varannan dag, eller varannan frukost, eller varannan fika? Då blir det kanske lite lättare. Med ovanstående insikt som grund tapetserade vi landet med tvetydiga budskap och uppmuntrade folk att bryta en vana litegrann. För faktum är, att även hälften kan göra en hel del gott för klimatet.

Arbetsgrupp

  • Creative Director
    Martin Ringqvist, Oatly Department of Mind Control
  • Creative Director
    Johan Olivero, Oatly Department of Mind Control
  • Design Director
    Lars Elfman, Oatly Department of Mind Control
  • Art Director
    Lisa Vaccino, Oatly Department of Mind Control
  • Art Director
    Björn Lindén, Oatly Department of Mind Control
  • Copywriter
    Daniel Vaccino, Oatly Department of Mind Control
  • Copywriter
    Maria Timander, Oatly Department of Mind Control
  • Graphic Designer
    Petra Hassler, Oatly Department of Mind Control
  • Graphic Designer
    Kristoffer Hiller, Oatly Department of Mind Control
  • Project Manager
    Amanda Lindblom, Oatly Department of Mind Control
  • Production Manager
    Fanny Ericsson, Oatly Department of Mind Control
  • Media Strategist
    Sheena Pun, Oatly Department of Mind Control
  • Media Agency
    PHD Media